Benim de ilk seferde tuttu. 8. Haftadayım. Genetik testten geçen 5. Gün embriyosu transfer edildi. PGT A genetik testten A kalite embriyo olmasına rağmen yine de Fatal DNA, NİPT gibi testlere yönlendirdiler. Hem çok pahalı testler hem de zaten kromozomları sağlıklı olarak test sonucu çıkan embriyo için neden tekrar genetik hasar testi istiyorlar anlayamadım. Sizler ne düşünüyorsunuz? Aynı durumda olan var mı?