Azizer evet ben sürekli yatıyorum, özel ihtiyaçlar için kalkıyorum, yemek yemek için kalkıyorum doktor kontrollerine bile arabada yatarak gidiyorum. Ayakta durmak, oturmak, eğilmek bana her şey yasak daha hafif geçirenler de var tabiki ama benim durumumdan dolayı böyle.