16 haftalık ikizlere hamileyim 6.haftadan beri ara ara kanamam olurdu 2 günde dururdu. Bugün 13 gündür hiç durmamış 10 gündür hastanede yatıyorum ped olmasına rağmen üstüm başım çarşaf hepsi batıyor günde kaç ped değiştirdiğimi unutuyorum ağrı kanama durmuyor psikolojim bozulmuş artık doktorlar sebebini bulamıyor gitmediğim özel devlet kalmadı bebekler hala yaşıyor bu durumu yaşayan oldumu