Serpil2167 Kızlar 38+4 haftalık hamileyim bebeğim bugün çok hareketli ve vajinamda surekli bi baskı var ve sürekli wc çıkıyorum bu dogum belirtisi midir endişeleniyorum
aslhnkrts9 Serpil2167 ben sürekli çişim varda yapamıyorum gibiydi böyle iki damla yapıyordum anca bi arkadaşım da böyle olursa sancında olur ben öyle anladım demişti bende öyle oldu . doktorum doğmak için alıştırma yapıyor demişti belirtisi olabilir ama net bişey diyemeyiz
liyamm55 Serpil2167 Evet bende öyleydi baskı çoktu aynı baskı başladığı günde dogurdum zaten baskı yapması çok iyi bi yandan su geldiği an bebek baskı yaptıkça açılma hızlanır ben 20 dakkada dogurdum bebek durmadı baskı yaptı 2 ıkınmada geldi
Serpil2167 aslhnkrts9 benimde kasılmalar başladı bide bebek çok hareketli napcagimi bilemedim doktora çıksam mı ki🙄
Nejbir Normal doğum pozisyonunu alıncada o hisi alırsın s0rekli saten az bişi de kalmış sağlıcakla al bebeğini İnşallah
Serpil2167 Nejbir inşallah öyledir bebek çok hareketli 5 dakika arayla hareketlenip sonra bi yerde toplanıyor kasılma oluyor ve alta da baskı yapıyor daha önce hiç böyle bisi olmadığı icin endişelendim acaba dogum belirtisi mi diye
Serpil2167 liyamm55 peki hareketli miydi benim bebiş 5 dakika arayla hareketlenip bi yerde toplanıyor kasiliyor ama hareketleride çok sert canımı yakıyor
liyamm55 Serpil2167 Evet aynı öyleydi valla zaten aynı günde dogdu öyle baskı yapması çok iyi çok hızlı dogar ben kendim dogurdum doktor tek kontrol etti okdr hızlı geldi tutamadım 😂
Melkay Merhaba aynı haftalardayiz benim bebişte aynı hala çok hareketli bir yerde toplanıp kasılıyor ve çok baskı yapıyor hareketleri acıtıyor artık ne zaman kanala girecek acaba diye bekliyorum