Busra456 ben müge hanımdan yaptırdım, Nev FSM de. Çok tatlı bir hanımefendi (daha önce ultramedde yapılmıştı ve bazı sorunlar çıktı o sebeple bu defa orayı önermedi doktorum) 6500 verdik yanlış hatırlamıyorsam 5600 de olabilir, çok hakim değilim ücretlere… Ama memnun kaldım 👌🏻