Kızlar merhaba geçtiğimiz cumartesi beklediğim adetim pazar günü öğleden sonra geldi . O arada 2 kaset set yaptım negatif çıktı. Kanamam başladı ama açık kahverengi renkte sonra kırmızıya döndü ama pedimi doldurmuyor şekilde. Dünden beri lekelenme şeklinde ve bugün baya az gelmiş ve bildiğiniz kahverengi akıntı gibi daha çok. Normalde kanamam baya olurdu bu ay neredeyse 3-4 ped anca kullandım. Reglimin ikinci günü sabah kusmayla kalkıp öğlene kadar 6/7 defa kusunca acile gidip serum taktırdım. Şehir dışında olduğum için testte yaptıramadım. Cumartesi günü döneceğiz. Bu normal mi ? Kimyasal yazan da var normal regl diyende var geç döllenmede. Kafam allak bullak oldu.