Doktor muayenesine gittim muayene sırasında düşük tehlikesi olduğunu söylemedi. Ancak progestan ve magnezyum verdi kasılmalar için 7 haftalık hamileyim. Reçete de düşük tehlikesi yazdığını görünce şaşırdım birde folik asiti emzirme dönemine kadar kullan dedi bu ikinci gebeliğim soru işareti oluştu aklımda çünkü ilkinde 1ay kullanmıştım doktorum önermedi