Verda9224 benim ilk transferim tutmuştu hiç ağrım yoktu, 2 temmuzda tekrar transfer oldum 3 4 gün sonrası inanılmaz sırtımın altında ağrı vardı çok şükür olumlu oldu, belirtilerde değişkenlik gösteriyor inşallah olumlu olur bu ağrıları iyiye yormak en güzeli