MM0106 Kızlar merhaba bir oğlum var adı Metehan💙 şimdi ikinciye hamileyim erkek Oğuzhan düşünüyorum kız için önerilere açığım erkek kız ismi önerir misiniz ? :)
sekerleme MM0106 ben oğluma Egehan koydum😍 Selimhan da güzel hanlı istiyorsanız 🥰 kız olarak gökçe çok güzel geliyor bana😍
Tazeanne2016 Biz de bir Metehan bekliyoruz , tarihi ve Türkçe olsun derseniz Umay, Aybike, Elçin,Gökçe
MM0106 Tazeanne2016 Metehan çok çok güzel ve anlamlı adıyla gelsin insAllah pasaniz💙 kıza Gökçe ye daha yakınım sanki erkekte Oğuzhan gibi :)
Tazeanne2016 MM0106 amin , inşallah hepside sağlıkla gelsinler 🌸 kız olsaydı Gökçe Umay düşünmüştüm ben de ☺️ Oguzkaan ismi de çok anlamlı
MM0106 Tazeanne2016 ben de Miray Aybüke gökçe arasındayım sanki oğluma yakın diye Oğuzhan beğendim erkeklerden Oğuz Kaan da iki isim ya iki isim oek sevmiyorum yoksa isim çok güzel 🥰