Gozdee6 Bugün 21.haftaya girdik ilk gebeliğim ve kız bebek bekliyoruz,dün ve öncesi arada ve hafif hafifte olsa seyirme gibi his vardı ama bugün hiç olmadı artık hissetmem gerekmiyor mu iyi midir ..
meloosss Gozdee6 canım her gün hissetmemen çok normalmis bende 21 haftadayim henüz tam hissetmiş değilim bu haftalarda düzensiz oluyormuş bebisin hareketleri
Yagizelifnur 28.haftaya kadar düzenli hareket hissetmemen normal. Senin haftanda seyirme kalp atışı ya da sanki böyle minik bir balon patlamış gibi değişik hisler olabiliyor. Doktora gittiğinde de sorarsın tabi yine ama endişelenme. Ben şu an 31.haftaya girdim uykumdan uyandırıyor 😂 Gozdee6
Zge12 Gozdee6 ikinci hamileliğim bu kuzum çok normal bu haftalarda bi gün hissedip iki gün hissetmeyebilirsin daha hareketleri düzene girmedi ve günün çoğunu uykuda geçiriyorlar
armanbebekk Gozdee6 merhaba canım bende o haftalarımda net hissedemiyordum bi gün hissedip iki gün yok gibi oluyordu doktoruma sorduğumda 500 gramı geçmeden bebeğin hareketlerini net hissedemezsin demişti normal yani
Aleyo03 Bende önceleri endişelenmiştim ama çok normal 26 dan sonra anca devamlı hissettim ben şimdi 34 deyim ayak kemiği bile elime geliyor dayıyor ayağını karnıma hiç korkma