TKumsall Brcbldn seslenirken kulağınıza hangisi hoş geliyorsa o olsun bence ben ikisinide beğendim seslenirken güzel oluyor içinize sinen hangisiyse artık
1kelebek1bebek papatyakokulugece Neden böylesiniz? Anket yapmış, kararsız kalmış belli ki. Birinden birine tıklamak yada görmezden gelmek bu kadar zor mu? Yapmayın Allah aşkına ya.. Burada yapmayalım, birbirimize yapmayalım bari…
Brcbldn 1kelebek1bebek ayy canım cok seviyorlar cünkü kötü birsey söylemeyi kime göre neye göre kötü desen sıralar kendi bir kac öneride bulunsun bakalım onunkilerde bana hitap etmiyorsa ne diycez renkler ve zevkler 😅
papatyakokulugece 1kelebek1bebek ne alâkası var baska seçenek olamaz mı bu isimler şart mı diye dedim 🙄
papatyakokulugece Brcbldn ben nerde kötü dedim iki ismede hangi cümlem kötü anlam içeriyor 🤔 sadece bunlar mı bunun dışında fikir olamaz mı diye dedim bana hitap etmedı de demedim neden kafana göre anlıyorsun ve yorumluyosun merak ettim 🤔🤔
mongeller Songlkaraduman bence iki isim de şahane ama ben oyumu akından yana kullandım kulağıma daha akıcı geldi ama sizin içinize sinen önemli ikisi de güzel çünkü . leo milan falan koymanız bekleniyordu muhtemelen dümdüz anlamlı Türkçe isim görünce kaldıramamıştır bünyeleri ✌🏻