Sıcaklardan olabilir. Benim iştahım çok açılmıştı o haftalarda, şimdi 37. Haftadayım hiçbir şey yiyesim gelmiyor. Sırf beybi eksik kalmasın diye yiyorum. Sabahları yumurtanı eksik etme çok yemesende yararlı şeylerden az az yesen bile yeter bebek için