FuldenBalta Merhaba 13+2 haftalık hamileyim bebişimin hareketlerini ne zaman hissetmeye başlarım 🤷♀️ Bir an önce hissetmek istiyorum🥰
Aysegolcuk FuldenBalta ben 21 haftamda net hissettim canım ama herkese göre değisıyor zayıfsan daha çabuk hissedersin 🥰
zynp1512 FuldenBalta ben zayıf olduğum için o haftalarda dalgalanma gibi hissediyordum açıkçası ama net 17 haftada ufaktan tekmelerini hissetmeye başladım zayıfsan hissedebilirsin ben çok dinliyordum elimi karnımdan çekemiyordum onu hissetmek için