Busyusad Kızlar kuruntu mu yapıyorum paronaya mı oldum fotoğrafta görünmüyor sanki ama gölge gibi çizgi görüyorum ya bat 4 veya 5 sizlerin yorumu nedir sizce…
Busecelikose Busyusad ben gebeligimi böyle bir çizgiyle öğrenmiştim 🥹 3 gün sonra baya görülür bir ikinci çizgi görmüştüm tekrar yapınca 🥰
Busyusad babymom2026 inşallah vardır ya prodoctor koruma çıkarmıyor diye sipariş etmiştim sözde elimde son bir tane kaldı adet gününde yapıcam artık onuda inşallah Rabbim isteyen herkese nasip etsin ya
Busyusad Kezban_422 ilk dakikalarda yaptıktan sonra kenarı bıraktım afedersin ellerimi vs yıkadım balkona doğru gün ışığına gittim bakınca gördüm gölgeyi
Busyusad melmih12 sabah ilk idrarla yaptım canım inşallah vardır ya Rabbim isteyen herkese nasip etsin elimde son test kaldı onuda adet gününe bırakıyım bari dayanamadım bu ikinci testim birde 28 inde yapmıştım
Kezban_422 Busyusad ilk 10 dakikada olduysa vardır inşallah hamileyim şuan umarım Allâh gönlünüze göre verir en kısa zamanda inşallah vardır cnm☺😊😊
Busyusad Kezban_422 Allah razı olsun inşallah canım benim ya Rabbim sonuna kadar hayırlısıyla gitmeni nasip etsin sağlıklı bir evlat nasip etsin sanada inşallah hayırlısı olsun nolur dua et benim içinde 🤲🏻
Kezban_422 Busyusad ederim tabi saol senden de razı olsun Alllah cnm umarım vardır inşallah aminnn 🤲🤲😊
Busyusad melmih12 evet ilk olucak inşallah ama bugün tekrar test yaptım sanki bişey çıkmadı iyice kafam karıştı 🤦🏼♀️
annebebekelo Busyusad merhaba aynısı oldu bende de, reglime 4 gün vardı. 2 gün sonra tekrarlayınca daha belirgin çıktı çizgi sonra kan testiyle de tescillendi😅 Var bence hayırlı olsun💐
Busyusad annebebekelo yaa inşl annebebekelo yaa hayırlısı olsun inşallah benimde öyle olur ama bugün yaptım bişey göremedim daha bat 4 veya 5 allahtan umut kesilmez inşallah pozitifi görrüm