nina26 Karadağda yaşayanlar var mı yada yurdışında? ilk hamilelik olduğu için memleket mi yoksa bura mı iyi bilmiyorum😄şuan 9+2 haftadayız. dün kan tahlili verdim her şey yolunda tekrar randevu 3 hafta sonra olucak sizlerde durumlar nasıl ?
Celmom nina26 hangi ülkedesin bilmiyorum canım ama riskim yoksa normal doğum yapcaksan hemen hemen aynı. Bunun yanında çocuk için vatandaşlık vs göre doğum yapacağın ülkeyi düşünebilirsin.
Naazli nina26 ayy benim kardeşimde karadağda yaşıyor. Çok güzel yerler. Ama uzaklık gurbetlik çok zor 😕
nina26 Celmom Karadağdayım ben (Montenegro). malasef burası vatandaşlık vermiyor. sezeryen olacağım ben
nina26 Celmom Azerbaycanlıyım ben. henüz erken olduğu için açıkçası doğumun nerede gerçekleşeceğini düşünmek zor😄
Celmom nina26 memnun oldum canım. Açıkçası türkiyede sağlık sistemi özel hastanede doğum yapacaksan daha iyi. İmkanın varsa kanada öneririm araştır bence
nina26 Celmom bende canım💫malasef gidemiyorum oralara, geçen kış meksikaya kadar gittim sınırı geçemedim geri döndüm
nina26 Naazli evet guzel ama biraz doktor filan cok zor burda, dusun gecen aniden kanamam oldu acile gittim hastanede ginekoloji yokmus baska şehire git dedi😄bide kalktim nerelere gittim