Arkadaşlar doktorum 13. Haftada cinsiyeti %90 erkek olarak söyledi ama önümüzdeki ay netleşir dedi. Bir çıkıntı varmış o yukarı doğru bakarsa erkek aşağı doğru bakarsa kızmış. Benimki yukarı doğru bakıyormuş. Ama bütün belirtilerm kız bebek belirtisi. Daha önce doktoru böyle söyleyip cinsiyeti sonra değişen oldu mu aranızda