Arkadaslar süt sağım makinesi süt saklama posetleri falan hepsini aldım hersey tam. Ama aklım karisiyor , ben sadece bi yere gideceğim zaman sütümü sağarım hazır bulundururum biberonla ısıtıp veririm diye düsünüyorum. Yalnismiyim? zaten sütüm gelince bebis emecek sütümü. Beni aydınlatın, millet neden 20dkda bir sütü sağıyor