Srgn Herkese merhaba ben eylül ayında maalesef kürtaj oldum. Kürtajdan sonra 3 ay korunun dediler 3 ay bekledikten sonra ovülasyon testiyle takip ederek birliktelik oldu fakat 3 aydır hamile kalamıyorum:( Sağlıklı bir evladımız var çok şükür ama şuan sorun ne çözemedik benimle aynı durumda olan var mı acaba ?
Mlly34 Srgn merhaba şuan aynı değiliz canım ama kürtaj snrası ilaç kullanımı ve hormon dengelenmesi için bazı vücutların daha uzun bi zamana ihtiyacı olabiliyor benim 1 yıl sürdü hemen hemen moralini yüksek tutmalısın ☺️🥰
Annesininoglusu Srgn ben kürtajdan 5 ay sonra hamile kaldım ama bunun için ekstra çaba sarfetmedik, ben en az 6 ay beklemek istedim. Çok şükür 5 ay sonra kolaylıkla hamile kaldım. Bazen kürtaj sonrası rahimde yapışıklık olabiliyor. Kontrole gidiyor musunuz?
esractn Srgn Bende ilk 3 ay korunmuştum canim sonraki 6 ay korunmamistim. 6ayin sonunda oldu yani. Toplamda 9 ay sonrasında hamile kaldim korkma normal bisey demekki
Tubasim Srgn merhabalar ben de 6 aydır hamile kalamıyorum, hormon dengelemek için femara kullanmaya basladım daha kaliteli yumurta elde ediliyormuş. sizde doktorunuza bu ilaçtan bahsedin isterseniz
Srgn Mlly34 Şuan doktora gitsem mi beklesem mi bilemedim moralimi de yüksek tutmaya çalışıyorum ama her deneme hüsranla sonuçlanınca moralim bozuluyor
Mlly34 Srgn sürekli kendini ona odaklarsan zaten istemsizce hormonal dengeyi bulamıyosun bazen yumurtalıklarında ve rahimde herhangibi bir skıntı görmediyse doktor olur yakın zamanda mutlaka ki bi çocuğum daha var diyosun ☺️
Merveyarali Srgn canım ben de kürtaj sonrasi 6 ay sonra hamile kaldım o da bir sürü ilaç kullandıktan sonra. Adetim hiç düzene girmedi bu süreçte ve doktor hamilelik zor diyordu hormon dengesizliğinden dolayı hormon ilaci vermek istemiyordu kortizollu diye. Doktor degistirdim ve 5 adet ilaç yazdi hormon dengeleyici vitamin takviyeleri ve klomen kullandim kullandığım ay hamile kaldim. Stres faktörü hormonların düzene girmesini etkiliyor ama bi insana stres yapma demek ne kadar mantikli bilmiyorum zaten elimizde olsa yapmayız😃 tabi ki herşey kader kısmet allah gönlüne göre versin insallah
Srgn Mlly34 Kızım 5 yaşında 😌 Galiba stres etkiliyo en güzeli doğal akışına bırakmak ama kızım kardeş isteyince olmayacak diye strese giriyorum heralde
Srgn Mlly34 Kızım 5 yaşında 😌 Galiba stres etkiliyo en güzeli doğal akışına bırakmak ama kızım kardeş isteyince olmayacak diye strese giriyorum heralde
Srgn Merveyarali Benim kürtajdan snr hemen düzene girdi hatta hemen hamile kalırım ben düzene girdi diyodum demek ki bir yerlerde bir sorun var ki olmuyo evet stres olmamaya çalışıyorum ama kızım kardeş istedikçe olmayacak diye korkuyorum doktora gitmeli miyim sizce yoksa beklemeli miyim inanın bilmiyorum😌
Tubasim Merveyarali yaaa cidden yazdıklarınızda kendimi gördüm ancak ben hamile kalamadım dediğiniz gibi 6 ay oldu. Hormonlarım alt üst oldu kürtaj sonrası vitamin değerleri sıkıntılıydı onun için ilaç kullanmaya başladım bir de yumurta tembelliği oldu femaraya başladım bu ay dua edin benim için de 🙏🏻 Rabbim evladınızı size bağışlasın
Mlly34 Srgn evet işte sitres en büyük düşmanımız zaten her konuda da benim 1 yılı buldu tam unutmuştum hatta 😂 eşim test yap diyince gerek yok yokki demiştim olduğunu öğrendim ☺️
Srgn Annesininoglusu Hayır hiç gitmedim beklesem mi gitsem mi bilemedim daha önce başıma böyle bişe gelmediği için ne yapmalıyım bilmiyorum 3 ay korunduktan snr hamile kalmanızda sorun yok demişlerdi en son
Annesininoglusu Srgn bence muayene olun kan ve hormon değerlerinize baktırın gerekli testleri doktor yapar ve ona göre tedavi şekli önerir zaten, kürtajda birşeylerin ters gitmediğinden emin olun. inşallah hamile kalırsınız, Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏🏼
Srgn Tubasim Tubasim Amin Allah bebek isteyen herkese nasip etsin gerçekten 🙏🏼 Dediğiniz ilacı doktora gidince mutlaka sorucam ben kürtajdan snr hiç gitmedim haftaya regli olduğumda gidicem bu ilacı da mutlaka sorarım😌
sevgitekes Bende 20 aralıkta kürtaj olmuştum iki ay içerisinde yine hamile olduğumu öğrendim yapmanız gereken hiç stres yapmayıp herşeyi unutmak takvimim uygulamasını indirin o günlerde ilişkiye girin sonra dinlen
Srgn sevgitekes Evet işte akışına bırakmak en güzeli böyle takip ettikçe hem stres oluyorum hem de üzülüyorum
Srgn Tubasim Tamam haftaya regli dönemimde randevu alıp gidiyim benim kürtajım 27 eylüldü üzerinden 6 ay geçmiş benimde
Tubasim Srgn suan adetinin kaçıncı günündesin? İstersen 21.gün progesteron tsh ve prolaktin için kan ver sağlık ocağına. Sonra adet döneminin basında doktordan randevu al sonuçları götür
EzgiDurdu Srgn merhabalar ben iki kez kürtaj oldum ikisinde de hemen denemelere başlamamıza rağmen 6 ay sonra hamile kalabildim 🥰 dediğiniz gibi ovülasyon testleriyle falan aylarca denedim olmadı ikisinde de 6 ay sonra olmuştu