Fdnozc 8 haftalik gebeyim bulantı ve iştahsızlık var canım hiç birşey İstemiyo bu durumdan çok sıkıldım yemek istiyorum umarım bu 3. Ayımda son bulur sizde de ayni durumlar var mi
Haticeyildiz Fdnozc ilk 3 ay benimde oyle oldu sanirim hemen hemen herkesin oyle oluyo 3 aydan sonra hersey normale dondu yeme icme duzeldi bulantilar kesildi
Mevsim123 Fdnozc ilk 3 ve son aylar öle oluyo galiba 30. Haftamdayım bi kaç gündür canım hiç bişi istemiyo midem sanki dolu. Acaba herkeste değişiyormu
Fdnozc Mevsim123 son haftalarda iştahsızlık oluyo mu acaba onu hiç duymadim ben daha yolun basindayim umarım açılır iştahın rahat rahat yemek yersin
Mevsim123 Fdnozc sağol canım bakalım belki havalardandır benimde ilk hamileliğim olduğu için çok bilmiyorum 🤷♀️