Kızlar bebeğim emmiyo her emdirmeye çalıştığımda 5 dakka çekip bağırıyo bırakıyo bu yüzden mama veriyorum zaten ilk doktorumuzda daha 10 günlükken demişti ki sütün yetmiyo mama takviyesi ver sağ ne kadar çıktığını görim dedi o zaman 30 cc çıkıyordu şimdi bir yemek kaşığı zor çıkarıyorum emmediği için son bir ay sağmayo da bırakmıştım emdirdiğim kadarıyla veriyodum 3 buçuk aylığız atak haftasındayız zaten çok huysuz memeyi ağzına verince iyice ağlıyo acaba tamamen mi azaltı bugün sağdım koyu yağlı bi süt geliyo sanırım bebek büyüdğkçe süt koyulaşıyor bu yüzden sağmakla gelmiyo napıcam emdiremiyorum ilk zamanlarda püremetre bebek olduğu için emme refleksini ben evde biberonla kazandırdım küvezden tedaviyi reddedip çıkarmıştık emme refleksini hastanede 10 günde kazandıramadılar bizi oyaladılar ha bugün yarın diye bu yüzden tedaviyi reddedip çıkarmıştık ilk zamanlar ben emziriyodum ama biberonlada emme refleksi olsun diye veriyodum doktor sütün yetmiyo mama ver diyince artık mememi emmesi nadir olmaya başlamıştı ben yinede şifa niyetine ne kadar emdiyse diye emdiriyodum ama artık kabul etmiyo 2 aylıkken sütümü içtiğinde yutkunmasını takip ediyorum güzel geliyordu ama şimdi hiç emmiyo günde 5 dakka zor veriyorum bir ay boyunca da kistim çıktı hastalandım ağrı sızı derken hiç uğraşamamıştım yani aslında emmeyi bırakması 2. Ayda başlamıştı çünkü kist ağrısı çok kötüydü oturamıyodum kalkamıyorum yürüyemiyodum ama yine emzirmeye çalışıyordum sadece sağımı bırakmıştım o esnada tamamen memeden koptu şimdi ise ya süt göğsümde birikiyorsa diye düşünüyorum acaba çekse gelir mi diyorum ama sağmak la gelmiyo 1 saattir uğraşıyorum bi yemek kaşığı geldi takviyeler içiyorum. Ama sağmakla çıkmıyor sağım saatlerini arttırmalıymıyım süt birikip beze falan olur mu onu geçtim yani 6 aya kadar emzirmek istiyorum gelmese bile 10 -15 dakka emse ona bile razıyım