cansuuusuu Kızlar 13 haftalık gebeyim ve 1 yudum su içsem biraz geçince tuvaletim geliyor özellikle gece uyanıyorum çok sık idarara çıkıyorum çok sinir bozucu sizde durumlar nasıl
Hgmom1 cansuuusuu ayy ben 15+1 deyim dediğin gibi su içiyorum 15 dk geçiyor tuvalete Allah’tan beni gece kalkmiyorum ama sabah davul gibi oluyor 🥴🥴
Gizemt5 cansuuusuu normalde de gece tuvalate çıkmamak için akşam 8den sonra çok sıvı tüketilmemesi söylenir, gün içinde çok sık içip akşam azaltarak deneyebilirsiniz bir de 🫠
cansuuusuu yeni_anne2 ay düşünemiyorum ya gece 1 yudum su içiyorum gece kalkmayim diyorum 4 kez kalktım yeter dedim ya😂😂
YyyyYasemin cansuuusuu ah bu ben 12+1 deyim ve inanılmaz lavaboya çıkıyorum bir yudum değil hiç içmesem yine gece gündüz çıkıyorum yaptıktan sonra yine hemen geliyo şaşırıyorum o kadar su içmesem de aynı içsemde aynı🤭
oglussannesiiii cansuuusuu şuan 30 haftalığım bu zamanlar daha çok oluyor gülsen ayrı dert hapşırsan ayrı dert iyi günlerin daha 😂😂
Mavi37 minnakhanimmm aynennn 🤣 valla tuvaletın kenarına yastık yorgan atıp uyuyasım gelıyor 🤣 baş edemıyorum tuvalete kalkmaktan
deryakrgz cansuuusuu 30 ki haftalar daha beter arkadaşın dediği gibi tuvaletten çıkmadan tuvaletin geliyor 😂
Briahll cansuuusuu 20. Haftadayım sen bide ozaman gör gece hiç tuvalete kalkmayan ben en az 2 kez kalkıyorum hayır gelen de azıcık bişe yani sanki feci doluymuş gibi rahatsız ediyor 😂