Dmttthemum Pazartesinden beri nişanım parça parça geliyor muayene oldum rahim ağzı yumuşamış dediler 36 haftalık şu an sancım su gelmem yok 1 hafta daha dursun istiyorum Prematüre olmasın bekler mi 😢
Zeynepkab Dmttthemum ayy aynıyız seninle ben de geçen hafta 36 olduğum gün nişanım geldi ve doktor bana da yumuşama var açıklık yok dedi
Zeynepkab Dmttthemum şuan 37 oldum gelen giden yok bekliyor yani telaş yapmayın benimde cuma kontrolüm var bakalım
Dmttthemum Dadas inşallah bekler cuma tekrar kontrolüm olacak dua ediyorum. 1 hafta daha dursun gelişimini tamamlasın iyice 😢
Zeynepkab Dmttthemum 10 dakika da bir sancım çıktı benim sonra alttan muayne etti yumuşama var doğumun yakın çok uzak değil dedi başka bişey demedi
Dmttthemum Grcnhsn ay inşallah ben de doğurmam 🤲🤲🤲 peki yattınız mı bu süreçte yoksa normal aktif hayatınıza devam mı ettiniz
Grcnhsn Dmttthemum yani normalde nasılsam öyle devam ettim ama gün içerisinde çok da aktif biri değilim fakat yürüyüş vs de yaptım
Dmttthemum mrp2023 ama yine de prematüre bebek olacak 🥲 37 yi görmek istiyorum Allah izin verirse ilk kızımda nişanım ve sancım aynı anda gelmişti bunda süreç çok farklı ilerliyor her açıdan
Selen5353 Bende 39 haftaya girdigim gece nişanım geldi 3 gün geçti hala biriey olmadı doktoruma sordum doğumun yakındır dedi ama hala kanala girmedi
Busecelikose Dmttthemum 24 temmuzda nişanım 30 ağustosta suyum geldi. Gerçi ben progestan kullanıyordum o yüzden de süre fazlaca uzamış olabilir ama arada oldukça uzun bir zaman vardı benim