Ebuseyma Kızlar 36+5 günlük hamileyim ama ishal olmuşum karın ağrısı çekiyorum bu durum normal mi son zamanlarımda olduğum için tereddüt içindeyim sizce doktora gitmeli miyim?
Neroizm Ebuseyma evet cok normal. Son haftalarda buyuyen bebeginize yer acmak icin vucudunuz tahliye islemi baslatir. Kusma ve ishal bu yuzden cok normaldir. Endiselenmeyin.
Eses06 Ebuseyma karnımda ağrı yok ama bazen kaşık ağrım oluyor. Nts de sancım çıkmıştı ama ben bişey hissetmiyorum
Dryatpzglu Ebuseymavende neden böyle oldu ya baskı olduğu içinmi acaba İyice aşağıda bebek hissediyorum
Ebuseyma Dryatpzglu Olabilir benim ki daha aşağıya baskı yapmaya başlamadı genelde göğüs kafesime baskı yapıyo