Kızlar çalışan anneler şu an hamileyim izindeyim ama bebeğim doğduğunda daha 2 aylıkken işe gideceğim aklıma gelince çok tedirgin oluyorum. Doğu görevindeyim memleketimden 1500 km uzakta. Devletteyim atanana kadar yılllarımı verdim istifa da edemem çok korkuyorum o aylarda aıleler destek olmazsa bebek ortada bakıcılara kalır diye