Merhaba kızlar bugün ebem Peri’na masajına başlamam gerektiğini söyledi tek başıma yapamıyorum zaten doğrusu nasıl onu da anlamadım eşim biraz yapmaya çalıştı ama canım yandı aranızda nasıl yapıldığını bilen var mı işe yatıyor mu ve acıması normal mi