37 . Haftamdayim aşırı akıntım kaşıntım yok , yok dediğim halde doktorum trivag fitil verdi, ama kullanmalı mıyım bilemiyorum devlet takipliyim tabi ilaçları yazarken şu şunun için diye detay vermezler aklıma takıldı sorma imkanım da yok aranızda kullanan varmı