Tuanakaran men kimyasaldan sonra bir kere adet gordum ve hamile kaldim🙏🏻suan 30+ haftadayiz, amma kimyasaldan dolayi qenetik kan pihtilasmasi verdim ve cikdi, hamile kaldigim gunen bu yana her gun kan sulandirici vuruyorum. Cox zor ve riskli hamilelik geciriyorum insallah sadece sag salim vaktinde bebegime kavusmak istiyorum🙏🏻🩵 Insallah sizde en hayirli zamanda hamile kalirsiniz tekrardan amma mutlaka qenetik kan pihtilasmasi testini verin cunki kimyasal onnan olur genelde