Merhaba kızlar doktorum 15 gün sonra gel hem kontrol hem kan tahlilleri yaptıralım dedi geçtiğimiz cuma günü gittim 15 gün olmuştu hem doğuma gün verir demiştim çünkü 2-8 Ağustos arası olur doğumun demişti ama tam gün vermemişti bir gittim yok doktor ve ayın 5 inde gelecekmiş izinden napıcam şimdi bilmiyorum ikizlere hamileyim 36+3 şuan , sezeryan olucam ilk bebeğimde sezeryandı