Esraa2112 27 haftalığım 2 gün önce lavaboda kanamam oldu 1 kerelik geçti doktor iltihap var dedi temizlediler donaxyl verdi bugün adet ağrısı gibi ağrım oldu baya bi korkuyorum ama geçti bebek hareketli baya bi bu adet ağrısı gibi olan ağrı normal mi ?