Yıllardır düzenli adet görüyorum günlerim geri ileri hiç şaşmaz fakat bu defa cok enteresan bi durum yaşadım.Bir oğlum var suan bebek düsünmüyorum ama olmus olabilir mi acaba diyorum.Adetime bir haftaya yakın var.Hassasiyetlerim oncesi baslar bi hafta sonra adet olurum .Bu kez erken oldum sandım ama benim ilk iki günüm felaket kanamam olur hatta ilk gün agrı kesicisiz asla geciremem bu kez hafiften ilacsız gecti ve az az ara ara geldi koyu değildi ama inanılmaz idrara cıkma istegim var sürekli tuvaletteyim iki gün bu sekil ya yok falan desemde adetim kesildi ama sıksık idrara cıkıyorum ilk defa yasadım böyle birşeyi araştırdım bir tek yerleşme kanaması cıkıyor ben oglumda hic böyle şeyler yaşamadm idrar konusu bile böyle değildi yaşayan var mı bu durumu