dimpleuser Karnımda gaz mı var şişlik mi büyüyor mı ü anlamıyorum ama tüm gün beni rahatsız etti ,karnım sanki yırtılacak gibi tuhaf 7 hafta bitiyor 8 haftalık daha normal mi bu
Gokturkmom_ dimpleuser şişkinlik olması çok normal,ağrı da rahim büyüdükçe olabiliyor yerleşme ağrısı da olabilir
nilsumm dimpleuser Karnınız şişse o ilk haftalarda gazdandır genellikle sağlıcakla kucağınıza alın inşallah🙏🏻