Reglim 3 gün gecikti ve test yaptım pozitif çıktı sonrasında kan verdim kan değerim 0.64 çıktı doktor sınırda dedi ve cumartesi tekrar gel dedi biraz öncede ilk defa kahverengi akıntı geldi yerleşme kanaması olabilir mi acaba bu durumu yaşayan oldu mu aranızda