Benim bebiş 31+3 te 2200’dü, sizinkinden de şişko yani 🤧 Doktorum eğer 39-40’ı beklerse 4 kilodan da fazla olma ihtimali çok fazla sezaryen ihtimali kuvvetlenir dedi. Chatgpt’ye hafta hafta kilosunu attım tahmini olarak doğum kilosu hesapla diye, 37 haftada bile 4 kilo gösterdi 🥺 bu arada şekerim çıktı ama ev ölçümlerim hep normal, eşim 1.96 boyunda 4.5 kilo doğmuş genetik olma ihtimali de var. Biz de 34’te tekrar gidip ilk nst mize gireceğiz belki doğum şeklini konuşuruz. Ama doktorum bir sıkıntı olmadığı takdirde 39+0 da sezaryen planlıyormuş bu da bana çok geç geldi