Bumah 20 yaşında evlendim, 22′ye yeni girdim. Eşim benim ilk sevgilimdi, 2019′dan beri birlikteyiz. 18ime girer girmez bi işte çalıştım evlenene kadar hatta evlendikten 4 ay kadar da çalıştım. Zaten çalışmayı seviyorum, mobbing yapmasalardı hâlâ çalışmayı isterdim. Eşim para konusunda asla tutucu değil, benim param senin paran yoktur aramızda ama ben hiç rahat edemem. Bence okunsa da okunmasa da her kadının çalışması tarafındayım. Kendisi çalışmamı istemiyor ama çocuk doğsun biraz büyüteyim kısmetse calisicam.