Kızlar ben 36+2 haftalık hamileyim bugün markete gidip geldim bi ağrı başladı zor yürüdüm . Sonra eve gelirken kasık ağrım başladı 2 dk da bir üç saate yakın sürdü bel ağrısı ve alt kemik ağrısı da vardı. Suan yok gibi ağrım doğum sancısı böyle birsey mi yoksa bu hafta çok yordum kendimi o yüzden olan birsey midir ?