Dün post açmıştım lekelenmem oldu diye bugün 11+0 kontrole gittim hafif kanama alanı var sanki, ağır kaldırma dinlen dedi. Sabah akşam fitil olarak verdi, ben daha önceden ağızdan kullanmıştım 5. Haftada kullandım 9. Haftada bırakmıştım. Fitil olarak hiç kullanmadım. İlaç küçük iyice derine itemezsem de etkisi olur mu ne kadar derine itmeliyim? 1 saat uzansam yeterli olur mu geride kalan ilaç akıyor diye okudum