Masalceylan Bugün bildiğiniz hissettim geldiğini ve baktım normal akıntıdır kesin dedim ama bildiğiniz su gibiydi sanki acaba suyummu sızıyor hafif ağrılarım da var su olsa ağrım çok olurdu heralde
lux38 Masalceylan cnm büyük ihtimalle bebek son şeklini alıyor kafasını rahme dayağı için sızıntı olabiliyor bacaklara dgru inen su olmadıkça sıkıntı yokmuş ilk kızımda bende de sürekli olurdu tabi yinede siz bilirsiniz her insan ayrıdır ama dr oyle demisti
gebelikkk Masalceylan bi hastaneye gidin mutlaka,benim de öyle bi şüphem olmuştu sürüntü alıp test yapıyorlar su mu yoksa akıntı mı diye
Masalceylan RiRi22 takip ediyorum ama bilemedim devlete gittiğim için soramıyorum da özel olsa resim atar gösterirdim doktoruma
Masalceylan Mummybaby 36 cnm 37 olucam belimden kasiklarima da ağrı giriyor ama hafif hafif adet ağrısı gibi
Masalceylan Mummybaby eşimde yok cnm onu bekliyorum aslında gelirse takipteyim gidicem yije bi ıslaklık var küçük ama bakalım
Masalceylan gebelikkk eşimi bekliyorum cnm bide takip ediyorum şu an akıntı mı diye çünkü enfeksiyonum da vardı
Nur124 Masalceylan yani akıntı da olabiliyor hele mantar varsa bende mantar var mesela arada şu gibi akıntılarım.oluyor havalarda sıcak terde olabilir ama haftan yakın su da olabilir acile giderseniz test yapıyorlar hemen orada anlaşılıyor su mu akıntı mi diye bilginiz olsun sağlıkla kucağınıza alırsınız insAllah 🌸
emirmom Masalceylan benim suyumu doğumhaneye yatisim olunca patlattılar ağrılı birşey değil ama hissedilmeyecek birşey de değil müsaitseniz bı acile gidin bence
Masalceylan Nur124 akıntım normalde oluyordu zaten cnm enfeksiyonum da vardı ama bu sefer farklı gibi geldi çok sagol rabbim bekleyen herkese hayırlı doğumlar nasip etsin