anneyim01 yani birliktelik yatakta değil banyoda mı oluyormuş eğer doğru anladıysam, sperm saniyeler içinde zaten gittiği kadar gidiyor diyorlar ama bence yatakta olup spermin içerde bir süre kalması daha etkili olur gibi zannediyorum ben tıbbı bir bilgi değil ama kendi düşüncem yani. Özellikle uyuyup uykuyu alıp uyanınca girilen ilişkide daha yüksek kalite olduğu için sperm hamile kalma olasılığı daha çok oluyor, ben hamile kalmaya çalıştığım zamanlardan yaptığım bir iki şey şunlardı biraz açık olacak ama çocuk sahibi olmaya çalışan birinin net ve açık öneriye ihtiyacı var ben çok çabaladım ordan biliyorum; olay bittikten sonra eşin hemen ayrılmaması 20 saniye kadar içeride kalması öneriliyor ben ekstra eşim içerden çıkarken ( en düzgün bu tabirle anlatabilirim diye düşündüm) peçeteyle tıpa görevi görecek şekilde baskı yapıyordum ve bir süre uzanıyordum o şekilde çoğu zaman kalçamda yastık koyup ayaklarımı dikiyordum, durabildiğim kadar duruyordum belim ağrırsa yastığı çıkartıp normal düz yatıyodum yada yan ne kadar dayandıysam. Bu şekilde bir öneri verebilirim ama en önemlisi kafanın çocukta olmaması hamile kalmak için ililkiye girmemek ilk gebeliğimde o ay birsürü düğün dernek vs. Vardı sürekli alkol alıyordum ve kafam güzel oluyordu ilişki hamile kalmaya odaklanmıyordum o ay hamile kaldım ama kaybettim eylülde kürtaj oldum sonra kasımda annem ameliyat oldu bir orda bir evimdeydim o ay da hiç koşturmadan gebe kalmayı düşünemedim o ay kaldım şuan 37 haftalığım, allah en kısa zamanda gönlündeki gibi nasip etsin arkadaşına da sen istiyorsan sana da inşallah