Cnkglsn Nsrin5 25 haftalık olduk bugün ☺️ Şükür iyi gidiyoruz ben 7 kilo aldım kızım olcak nasipse🙏🏻Haziran 6 gözüküyor Doğumum ama sezeryan olacağı için Mayıs sonu nasipse 🥰sizin nasıl gidiyo cinsiyet ne
Glsnarstrn Nsrin5 bende 22+5 im.5kilo aldım😊bebeğin hastane çıkışını tamamlayacağım buara ilk olarak.ve şuan 550 gram oğlum
Nsrin5 Glsnarstrn bnde 24+2 haftalığım 9 kilo aldım daha şimdiden bebeğim de oğlan ilk gebeliğim heyacan çok 😍😍
Glsnarstrn Nsrin5 hayırlısı ile sağlıklı bir şekilde alırız kucaklarımıza inşallah😊çok heyecanlı bekleyiş süreci🥰
Mlly34 Nsrin5 24 olduk şükür 6 kg aldım oğluşumla 👼 en geç haziran 20 doğum gözüküyor kısmet hepimize hayırlı doğumlar diliyorum ☺️🥳
Krispiim16 Nsrin5 24+2 olduk kısımlar odasını boyadık duvar kağıtlarını yaptırdık mobilyaları geldi kuruldu şimdi temizlik yapmam için bekliyor 😂 kaç kilo olduğumu bilmek istemiyorum takıntısıyım biraz bu konuda 😂😂
Eminer Nsrin5 24 haftalik hamileyim ilk hamileligim oğlum olacak nasipse 8 haziran dogumumuz banyo seti bornoz takimi ve birsürü kiyafet mont bile aldim 😁 sogmamis bebege 2 yaş deterjanini aldim ilk bebegim oyuzden herşeyini kendim yapmak almak ıstiyorum
Glsnarstrn Arkadaşlar Siz karar verdinizmi ne kadar giysi almak gerekiyor bebişe ilk başta?araştırıp öğrenen oldumu yada alan?