Şimdi ben ilişkiden 9 gün sonra idrar testi yaptım ve çok hafifi ama çok zor görünen silik çizgi vardi arkadaşlarım dediki 2 gün sonra birdaha yap koyulaşması lazım dedi 2 gün ( ilişkiden 11 gününde ) bekledim ve gerçekten te koyulaştı o gün hemen kan testi verdim ve negatif çıktı sonradan yükselme olanağı varmısır geç yerleşme gibi