ozgshnn-2 KİZLAR 2 HAFTADIR FALAN COK OZUR DİLİYORUM RAHMİMDE AGRİ VAR.YANİ OZEL BÖLGENİN UST TARAFLARİ FALAN BOYLE YURURKEN AYAĞIMLA HALİYİ CEKİYORUM MESELA ACIYOR BIÇAK BATMASI GİBİ.YASAYAN VAR Mİ NORMAL MİDİR?
mirababy03 Canım Panik yapma normaldir bebek çok büyüdüğü için aşağıda duruyor ya Çok ayakta kalmamaya çalış eğer Sancı Gibi Olur da sürekli artarsa o zaman hastaneye gidersin ama duramayacağın kadar bir ağrın varsa normal değildir
rabis4235 Benimde uyuyup uyanayım aynı durum var tam aşağı kasıklarda oluyor onun içinde magnezyum verdi hayla aynı