Dilsah02 Canım Rabbim ikinize de acil şifalar versin inşallah ama hiiiç kafana takma sakın. Sen bu süreçte biran önce ayağa kalkmaya ve sütünü artırmaya bak. İlk bebeğimde aynı durumu yaşadım yanıma bile getirmediler hemen yoğun bakıma girdi onu görmek istediğimde hemen 5 dkk girebildim sezeryan acımı bile unutup ağlamayı koyuverdim tabii sonrasında canım çok yandı yaramı zorladığım için. Sonra kendi kendime dik durmam gerektiğini onun bana çokça ihtiyacı olacağını düşündüm ve iyileşmeye baktım. 1 hafta kadar sürdü ama sonunda kucağıma alıp eve geldim. Merak etme bu süreçte sana hiç göstermeyecekler diye bir şey yok. Allah’ın izniyle biraz kendine gelince seni ara ara emzirmeye çağırırlar tahminimce(bende öyle olmuştu). Şuan aslan gibi 2.5 yaşında ve kardeşi olacak, şimdi sağlıkla kardeşini bekliyoruz bakalım 15-20 gün içinde inşallah aynı sorunları yaşamadan evimize geliriz diyorum 🤲🏻
Evet doğar doğmaz yanından almalı zor geliyor insana ama sağlıkla kucağında olması çok daha güzel ve hayırlı hep dua et inşallah 🥰🌸