Nur_mira E bebekten aldığım aziz bebe 10 lu hastane çıkışı 64.90 tl ye almıştım dün bugün 46 tl ye düşmüş 😊 zarardayim resmen
Cansum89 Nur_mira bende zarardayim acele etmeseydm keske 😂 ama napalim alinmis alinmistr. Zaten belkide alamazdm cunku siteye giris yapamdm hic bi kac kiyafet aliyim dedim yok sepetteki urunleri bi turlu alamdim cokmus resmen uygulama keske uzatsalardi
Nur_mira https://www.e-bebek.com/baby-corner-unicrn-3lu-body-p-18ybbckbdy013yes/ Kiz bebek bekleyenler bu fırsatı kaçırmayın 😊