Kizlar benim ikiz gebelik olduğu için erken doğma riski de olabiliyormuş galiba o yüzden gittiğim doktorum araştırma hastanesine gitmemi önerdi sizde Pendik eğitim ve araştırma hastanesinde kadın doğum doktorları nasıl orda doğum yapan veya yapacak var mı acaba