Kızımda bir kaç gündür saçını kaşıma vardı, bugün doktora götürdüm baktı bitlenmiş dedi, şampuan yazdı, sanırım bende de var çünkü bende çok kaşıyorum saçımı, doktora söyledim bende kullanabilir miyim diye hamileyim diye önermedi, cildiyeye götürmüştüm kızımı bu arada, kendim için kadın doğuma mi alayım acaba