Kızlar merhaba, sata göre bebeğim 7+3 haftalık. İlk öğrendiğimde çalıştığım için en yakın hastaneye gittim. İlk gittiğimde keseyi gördüğünü ama makinaların kötü olduğunu söyledi. Folik asit başlattı beta takip edicez dedi gönderdi buraya kadar okey. Güler yüzlüydü ilgilendi. İlk hamileliğim olduğu için de neye nasıl tepki vereceğimi yada neyin nasıl olduğunu bilmiyordum. 2 hafta sonra gel kalp atışını duyarız dedi. Bugün gittiğimde saçma sapan bir tavırla karşılaştım. Eşim çok hevesle gitti duyucaz diye içeri almadılar. Dedim neyse ben video çekerim ultrason alırım görürsün dedim girdim. İçeri girdiğimde ultrasona yatırdı hafif kilolu olduğum için saçma sapan göremiyorum off vs yapmaya başladı. Neyse sonra kalp atışını dinletti video çekebilir miyim dedim hem karnına aleti tutup hem videoya kaydedemem dedi. Dedim siz tutun ben kaydederim annemler eşim merak ediyor dedim hayır dedi zaten çok küçük duyulmaz vs yaptı ki duyuluyordu gayet iyi. Sonra ultrason görüntüsünü verin bari dedim git ekrandan çek zamanım yok çıkarmaya ben genelde hiç bir hastama vermiyorum falan yaptı. Çocuğumun kalp atışını duyduğuma sevinemedim bile bu tavır karşısında. Ankarada doğum yapanlar lütfen bana iyi bir doktor önerin. İlk hamileliğim hiç bir şey hakkında bilgim yok ve bana bilgi verilmiyor. Biraz uzun oldu ama kusura bakmayın yardıma ihtiyacım varr🥲