Mzginsezn ben burcu hocadan memnunum ilk doğumum sezaryen olduğu için bu da sezaryen olacak iki yıldır takipli hastasıyım bir sorun olmadı aksine hep yardımcı oldu diğer doktoru tanımıyorum ben burcu hocaya arkadaşımın tavsiyesiyle gitmiştim ağustos sonu doğum yapıcam