Busrabzkrt Haftadan beri erken doğum riskim vardı geçen hafta enfeksiyondan dolayı doktorum ciğer geliştirici iğne vurdu bir aydır Annemlerde yatıyorum sadece lavaboya gidiyorum 35+6 haftalığım bugün pembe lekem gelmeye başladı kontorole gittim nste sancım çıkmadı bebekde harketleri azaldı ama sağlıklı dedi normalde 14 Ağustosda sezeryan ama Bebek o gibi beklemicek ne zamn sancım sıklaşır felan hemen gel dedi evde oturup kurbanlık koyun gibi bekliyorum hem doğsun istiyorum hemde şu 37. Haftayı bitirelim ondan sonra gelsin diyorum bunaldım artık 😢
Annekuzusu123 Busrabzkrt hiçte geçmiyor zaman bende 30 olcam yarın Allah izin verirse benimde enfeksiyondan yatırdı cumartesi sonuçlar temiz çıkarsa çıkaracak inşallah
Busrabzkrt ErsBegAs normalde 14 Ağustosda sezeryan ama bebeğim her an gelebilirmiş istirahat verdi klimanın karşısında yatmakdan gün saat satmaktan bıktım her günüm sanki bir hafta gibi geçiyor 🫨
Busrabzkrt Annekuzusu123 inşallah temiz çıkar doğurmadıktan sonra hastanede yatmakta çok sıkıcı ben bir gece yattım ama mahvoldum
Annekuzusu123 Busrabzkrt tabiki inşallah kuzum ya çok canım sıkıldı burda ben 10 gündür burdayım bide düşün