Glsnarstrn Merhaba arkadaşlar.ankara gazi de bir prof dan bahsetmişti burada birkaç arkadaş.muayene ücret farkı ve torpil bulmadan muayene zor olunuyor diye bahsetmişlerdi.o dr un adını biliyormusunuz?
Glsnarstrn Habibedrmn poliklinikteydi benim bahsettiğimde.siz hangisine gidiyorsunuz ?dediğim gibi 112 tl muayenene ücreti diye duymuştum hatta
Habibedrmn Glsnarstrn hayır canim yanlışın var polikinlik ücretsiz özel doktorlar ücretli. Ve polikinlikte sabit doktor yok degisiyor fakat hepside cok iyiler
Glsnarstrn Habibedrmn ben karıştırdım demekki ama çok bahsedilmişti burada o doktordan sıra bulmak falan torpille oluyor fiyat ödüyorsun ek diye bahsedilmiştide
Glsnarstrn Habibedrmn olabilir adına dikkat etmemiştim hiç.siz gazideki doktorları biliyorsunuz sanırım.en çok hangi dr u önerirsiniz😊
Habibedrmn Glsnarstrn valla en cok merih hocanin ismini duyuyorum canim ama tabi muayene olmadigim icin hicbi fikrim yok sadece çok duyuyorum adını seni yanlış yönlendirmek istemem 😊