zehrdemir Ayın 12 sinde çatlatma iğnesi vurdum bugün 19. Uncu günüm az önce lavaboya gittiğimde kahverengi leke dökülmüştü kanama değildi adet sancımda yok sizce tutmuşmudur iğnenin 12. İnci günü kaset test yaptığımda negatif çıkmıştı